La Direcció del Centre promou com a eina bàsica de millora, la implantació, el manteniment i
la millora continuada d’un Sistema de
Gestió de la Qualitat, per poder respondre a les necessitats dels nostres clients (pares,
alumnes, personal i d’altres col·laboradors).
Els principis bàsics de la Política de Qualitat són els següents:
- La satisfacció dels clients, el respecte pels altres i la millora contínua integren els
valors del Centre.
- El compliment dels requisits, de pares, alumnes i organismes oficials corresponents,
així com els requisits legals i reglamentaris, es converteix en una prioritat del nostre
servei
- L’atenció al client ha de ser excel·lent, amb efectivitat i eficàcia, basada en el
tracte individualitzat i una pedagogia personalitzada en la qual l’alumne sigui el nucli
fonamental. A més, ha de contemplar el valor de l’aprenentatge a través del treball en
equip com a factor clau en el desenvolupament intel·lectual, tècnic i personal dels
alumnes.
- La realització personal i professional dels nostres docents. Per aquest motiu és
objectiu prioritari en la gestió del Centre la formació continuada del professorat.
- Un estil metodològic flexible que s’adapti als objectius particulars i necessitats
formatives de cada moment, programa i situació educativa.
- Una Direcció que dóna i rep informació, i és accessible als suggeriments i propostes de
millora de tot l’equip humà de l’escola per
afavorir la millora contínua a tots els nivells del Centre d’estudis Sant Francesc
- L’acció tutorial, que vetlla tant per la formació acadèmica com per la formació humana
dels nostres alumnes.
- Un model educatiu que combina diferents tècniques de seguiment personalitzat i control
de resultats que permeten assegurar el ple desenvolupament de l’alumnat. S’entén
l’avaluació com un mitjà imprescindible per garantir la qualitat de formació dels
alumnes.
- Fer ús de les noves tecnologies (TIC) com a eina docent, per a millorar l’aprenentatge
de l’alumnat.
- La Direcció es compromet a:
- Potenciar la sensibilització de tot el personal envers la satisfacció del
client
a través del compliment dels seus requisits i necessitats, així com els
requisits legals i reglamentaris.
- Proporcionar els recursos necessaris per a la implantació i millora contínua del
Sistema de Gestió de Qualitat.
- Establir objectius i indicadors de Qualitat de processos, efectuar-ne el
seguiment i revisar-los en els casos necessaris.
- Divulgar la política de qualitat a tot el personal del Centre.
- Fer un esforç per implantar l’ús i aplicació de les noves tecnologies.
- Realitzar les inversions necessàries per dur a terme els processos estratègics,
operatius i de suport del Centre.
Periòdicament, les línies estratègiques de qualitat queden reflectides en el PGA
(Pla General Anual) en forma d’objectius globals
aplicables al curs vigent.
En el present curs 2020-21 aquests objetius són els següents:
- Millorar la qualitat de la formació per aconseguir un millor rendiment de
l'alumne.
- Reduir l'absentisme i abandonament escolar.
- Millorar la convivència entre els membres de la Comunitat escolar.
- Ser referent en inserció laboral i serveis a les empreses.
- Oferir altres modalitats d'aprenentage competitives.
- Transformar el model pedagògic, metadològic i tecnològic.
- Assegurar una comunicació institucional efectiva.
- Formentar una millora constant en la gestió amb la participació del personal
doncent i PAS, integrant noves eines en la seva activitat
- Gestionar els casos COVID
Aprovat per Direcció General
01/09/2020